سيمئونه: مقابل بارسا بايد صبور باشيم
به وبلاگ من خوش آمدید
جی پی اس موتور
جی پی اس مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فوتبال باشگاهی جهان و آدرس footballclub-fc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 67
بازدید کل : 16452
تعداد مطالب : 13
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


ديه گو سيمئونه، سرمربي اتلتيک مادريد، از بازيکنانش خواست تا در ديدار سوپرکاپ اسپانيا مقابل بارسا، صبور باشند و از موقعيت ها استفاده کنند.

 
 شاگردان سيمئونه براي کسب اولين جام فصل بايد مقابل مردان جراردو مارتينو قرار بگيرند و سيمئونه به خوبي مي داند که تيمش کار دشواري در پيش دارد.

به گزارش گل، او در گفتگو با خبرنگاران آرژانتيني گفت:" ديدار دشواري خواهد بود. بارسا بهتر از ماست. ما تلاش مي کنيم تا بهترين بازي مان را به نمايش بگذاريم، به خوبي مبارزه کنيم و از فرصت هاي مان بهره بگيريم."

اتلتيکو روز گذشته در ديداري دوستانه مقابل استوديانتس 1-0 شکست خورد اما سيمئونه مطمئن است که تيمش براي اولين ديدار فصل جديد مقابل سويا که 18 روز ديگر برگزار مي شود، کاملا آماده است.

" هدف ما اين است که در همه جام ها مانند يک مدعي ظاهر شويم. مي خواهيم در اولين بازي لاليگا با آمادگي بالايي بازي کنيم؛ اين اهميت زيادي براي ما دارد."

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: